fredag 14 mars 2014

Bloggen flyttar!

Rubriken på detta inlägg talar för sig själv. Efter ett och halvt år med min grönvita lilla blogg är det dags för flytt. Jag har nämligen fått den otroligt roliga möjligheten att blogga på iForm.se, Skandinaviens största hälsomagasin! Jag är själv storkonsument att diverse mat- och hälsotidningar så att då få chansen att blogga hos en av de största känns grymt på många sätt och jag hoppas att det kommer gå bra. Det var förresten iForm som jag var med och gjorde ett smoothietest för förra sommaren om ni minns, här finns länk till inlägget.

Hälsa - lätt som en plätt, på mitt lilla sätt kommer givetvis finnas kvar och alla recept finns här så ingenting går förlorat. Men från och med nu bloggar jag alltså under namnet "Sund student" på iForm.se och jag hoppas att ni alla vill fortsätta följa mig där! Bloggen kommer bestå av precis samma saker och om möjligt ännu mer goda recept och fler tankar och tips kring kost och hälsa.
Så från och med nu hittar ni mig under denna adress:


Hoppas vi ses där! :D

(Instagramkontot finns kvar under samma namn som tidigare: @pamittlillasatt)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar